Son els meus amics o no?
Hola, tinc un problema: ja fa dies per la castanyada vaig quedar
amb els meus amics per anar per poble on visc tot anava molt normal
fins que van arribar dos amics meus "el pau" i "el gerard" jo soc molt amiga seva
aixo que vaig anar a parlar amb ells pero al cap de una estona uns 15 minuts ells van tindre que marxar.
Doncs la meva millor amiga no la van deixar sortir de manera que estava amb la altra gent de la meva classe
i els de un curs mes, total que jo no me faig gens amb els de un curs mes i tot l'estona les meves amigues
estaven amb ells tot l'estona i em sentia super sola pero aixo no s'acaba aqui, llabors durant un monent em
vaig girar i quant em vaig donar la volta ja no hi eren havien tots marxat correns vaig tindre que marxar a casa
casi be plorant. L'endema vaig quedar amb una de les amigues que habien estat alla durant la nit de la castanyada
i li vaig preguntar perque sen havien anat i ella em va contestar amb evasives i em va dir que no passaba res i nose que i nose quantos. I despres de fer aixo tots a classe em salunden em parlen i tot. Jo es que no ho entenc!
Doncs que son els meus amics o nomes ho fan veure?
Elena Crespi

Hola Anònima!
Gràcies per la consulta i esperem poder-te ser d'ajuda.
Pel que ens expliques, no podem saber perquè van marxar sense dir-te res. I si la teva amiga et respon amb evasives... potser ha arribat el moment de comentar-li que per a tu és important que t'expliqui què va passar.
De totes maneres, si iu que no passa res i tot continua igual de bé que abans, possiblement és que no passi res i tot continui com abans i aquell dia passés quelcom sense importància.
Però si per a tu és important comentar-li i saber què va passar digues-li, tal qual, que  per a tu és molt important parlar-ne.
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81