no se que fer
soc una noia de 13 anys i no m'agrada el meu sonriure crec que li he agafat complexe no m'agrada riure molt davan la gent que no conec per aquest motiu.
Que puc fer per a afavorir el sonriure? estic desesperada :(
InterPersonal

Hola! No em dius què és exactament el que no t'agrada del teu somriure, potser té alguna cosa a veure amb les dents? Si és així el que jo faria és visitar un dentista que et pugui assessorar sobre com millorar-lo.
La millor manera de superar un complexe és intentant valorar de la manera més objectiva possible què és exactament el que fa que no t'agrada. Un cop ho sàpigues has de mirar si té solució o si pel contrari no hi ha res a fer, llavors el meu consell és que intentis relaxar-te i no li donis tantes voltes, com més ens fixem en una cosa que no ens agrada més present la fem i alhora, al intentar amagar-la i disimular-la més protagonisme li donem. per tant, intenta ser més positiva sobre el teu somriure i no fixar-t'hi tant, segur que la resta de la gent ni tan sols si fixa!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat