Una situació difícil
Hola, jo tinc una situació una mica complicada.
Els meus pares s'estan a punt de divorciar, aquesta és la segona vegada que volen divorciar-se, la primera vegada van intentar arreglar-ho però aquesta és la definitiva. Ho sé. La meva mare em diu que es divorciarà d'ell, que està segura, perquè les coses no van bé i em demana la meva opinió, però jo intento esquivar-li la pregunta, perquè com sé que no cambiarà d'idea és inútil.
Jo no vull que es separin, suposo com qualsevol persona que té uns pares a punt de separar-se. Però sé que la meva mare acabarà estant amb una altra persona i suposo que el meu pare també. No sé com portar la situació. A vegades en els llocs o les classes que hem de fer més coses en silenci, és l'estona on penso més. Com estaré quan es separin? Acabaré aceptant als seus novios quan me'ls presentin? I si tenen fills els novios, els tindré odi?
Em podeu respondre siusplau que puc fer? Merci. I siusplau podeu no publicar això?
Elena Crespi

Hola JMS!
Primer de tot, volem donar-te les gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la situació que estàs vivint. Sabem que és una situació molt complicada i que et fa estar malament. I esperem que les nostres paraules t'ajudin a estar millor.
Dir-te que, segurament, els teus pares han fet tot el possible per a poder arreglar la situació però, de vegades, les parelles no troben la manera de seguir juntes i si ho fessin (ells, que ja han intentat lluitar per la relació) s'assegurarien la infelicitat. i això comportaria, també, la teva infelicitat perquè suposem que no et ve de gust veure als teus pares estant malament.
I, tot i que les coses puguin canviar a partir d'ara, ells continuen sent els teus pares i t'estimen. Ja ho saps. Però volíem que ho tinguessis clar.
I és molt normal fer plans de com estaràs i de si refaran la seva vida però,d e totes maneres, no sabem què passarà de cara al futur, per tant, la millor manera d'enfocar-ho és mica en mica, dia a dia... i ja veuràs com ets capaç de superar coses que ni t'imaginaves que podries superar.
Per tant, dia a dia, aniràs trobant la manera de superar aquesta nova situació.
T'enviem una abraçada molt forta!
:*
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81