Millor Amic 10
Holaa!❤Tinc un problema. Jo des de fa un any o aixi que tinc millor amic, i la veritat es que ens caiem super bé i sempre m ha ajudat molt. Però últimament el noto distant de mi. I tampoc m explica res. I la veritat nose si ell agrada, perquè per una part si ell em demanes sortir li diria que si, però no em vuy enamorar d ell. També nose perquè tinc moltes ganes de liar-me amb algu o sortir amb algú ja que bastantes amigues meves ja ho han fet. No se que fer. Estic feta un lio😥❤
Gràcies!💞
Elena Crespi

Hola Maria!
Comencem pel final: entenem que tinguis ganes de liar-te amb algú però que les teves amigues ho hagin fet i tu encara no, no vol pas dir res i això no hauria de pressionar-te perquè si ho fas només perquè elles ja ho han fet... mlament! hauries de liar-te amb algú quan realment tu volguessis i trobessis algú amb qui realment hi tinguis feeling.
I abans de fer cap pas amb aquest amic, hauries d'estar segura del què sents. Voldries sortir amb ell però no t'hi voldries enamorar? i això? per què?
Has provat de dir-li a ell que el notes distant? potser si parleu s'aclareix...
Una abraçada!
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.elenacrespi.com
" target="_blank">eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81