El meu germà..
Hola! Abans de tot agraïr-vos el gran treball que feu, sou genials.
El meu germà és horrible, i no ho dic jo només, ho diuen fins i tot amics seus i amigues meves que s'adonen, horrible en el sentit de que ell és un desorganitzat, un mal educat, i esta molt gras.. Jo ns que fer per ajudar-lo, he intentat de tot, he intentat fer dietes amb ell, dir-li bé que reculli les seves coses, que no sigui tant desorganitzat.. però és que ha arribat a un punt que quan arriba a casa l'únic que fa es jugar a la play, al call of duty (joc de matar i d'armes) i es que s'està tornant molt agressiu, ho vaig parlar amb me mare però ella no s'adona i diu que no és cert, suposo que es pq no ho vol acceptar. A més a més, fa pudor, jo li dic que es dutxi més sovint que dutxar-se un cop al dia no fa mal a ningú però el que passa es que no vol parar de jugar ni tan sols per això, sopa, dina i esmorza mentre juga a la play i això ja no pot ser,.. tinc por de que el meu germà canvii mes del que ja ho ha fet, tinc por de que la gent no l'accepti i es quedi sense ningu i que li facin algun tipus de bullying pq en serio, no sabeu com esta.. També falta moltíssim a classe pq ma mare li diu que es quedi a casa quan ni te febre ni res, i despres arribo jo del cole mel trobo jugant a la play i em diu: buff no me encuentro muy bien ehh no creas que llevo así toda la mañana.. Doncs clar jo no m'ho crec.
Demano disculpes pq os he escrit la biblia aquí, però comentar això amb les amigues la veritat és que em fa molta vergonya...
Moltes gràcies un altre cop!
Elena Crespi

Hola Anònima!
Gràcies per escriure'ns i per preocupar-te d'aquesta manera pel teu germà.
Poca cosa pots fer tu si ell no vol canviar res. Però el que sí que pots fer és ajudar a ta mare a veure que la situació no és tan normal com ella es pensa. Que és bo que el teu germà tingui habits d'higiene, d'ordre i que es relacioni amb d'altra gent i no només jugui a la play.
Ves parlant amb ta mare de tot plegat i, si vols, li pots dir que has parlat amb nosaltres i que t'hem aconsellat que hi parlis i que li doni importància a aquest tema.
Gràcies!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81