No sé si li agrado....
Hola!!
Crec que estic començant a sentir coses per algú, pero ja m'han trencat el cor unes quantes vegades i tinc por de que ho tornin a fer...
Per altra banda, vull saber si aquest noi em correspon. Ell i jo parlem pel whatsapp, a classe també i fem tonteries i coses d'aquestes... Sempre li pillo mirant-me o fa qualsevol cosa per picar-me, pero no estic segura de si li agrado... Què puc fer per atraure la seva atenció?
Elena Crespi

Hola irennn_
Gràcies per confiar en nosaltres i escriure'ns!
És molt normal que tinguis por a que et tornin a trencar el cor i a fer-te mal però l'única manera de poder viure una relació de parella és arriscant-te però estant alerta de no començar una relació amb algú que no acabes de veure gaire clar... i els inicis sempre són complicats perquè no necessàriament saps si el que esteu iniciant durarà o no o si serà de veritat o no...
I pel que fa a saber si li agrades a aquest noi... nosaltres no tenim manera de saber-ho. Pot ser que et faci tot això perquè li agrades o perquè li caus bé... potser podries intentar de deixar-li anar alguna indirecta per veure si et segueix el rotllo...
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81