El meu amable EX
El març de l'any passat vaig començar a sortir amb un noi. Era el meu primer nòvio. Van passar encara no poques setmanes que em vaig començar a adonar que la cosa no anava bé. Ell era un "maltractat de la vida", sempre anava dient que la vida l'havia tractat com una merda i que jo era l'únic que tenia bla bla. Sentia que cada vegada s'enganxava més a mi, i això em feia sentir molt incòmode. Solia estar d'acoplat a casa meva, i sense adonar-me'n, ell em manava fer coses com: faràs el que jo vulgui, fes-me el sopar, el tint se't puja al cap, ets inútil perque no saps cuinar, faràs el que jo vulgui i quan vulgui, no et parlis amb aquest amic que... etc. Entre altres moltes coses que fins que no vaig tallar no vaig saber veure, tot gràcies als meus pares que em van obrir els ulls, el que realment passava. Vaig blocar-lo a facebook després de tres mesos de relació i no vaig parlar-li durant una setmana, després d'estar-ne decidida el vaig deixar amb un whatsapp perquè tenia tanta tensió i por acumulada que no vaig poder fer-ho d'una altra manera. Ara ja ha passat un temps, però fa pocs dies vaig veure que no para de rajar de mi per internet i un amic seu també, no paren de dir coses personals que feiem o sinó d'insultar-me, els seus amics directament deixen anar indirectes referint-se a mi sense conèixer-me. Estic realment ratllada perquè això m'afecta. Intento no mirar-ho però a vegades o trobo sense voler-ho. Sincerament, sé que el consell més bo que podrieu donar-me seria que me'n allunyés d'això, que no ho llegís però a vegades sento la necessitat de descobrir amb quin tipus de persona vaig estar, ja que mai hagués dit que fos així. Però el motiu principal pel que us escric apart d'aquest és: què puc fer?
Vaig patir assetjament durant 8 anys, vaig patir depressió, ansietat entre altres problemes... els psicòlegs poc em van ajudar, i després de sortir-ne em trobo amb una altra forma d'humiliació i menyspreu, i tinc por que em torni a passar el mateix amb un altre noi. Realment caic molt depressa en una relació, sé que deu anar tot lligat i per la meva baixa autoestima i no sé com mantenir-me més freda o tenir més espera a llançar-me amb una relació. Gràcies per escoltar-me.
InterPersonal

Ostres Alison, de veritat que penso que ets una noia molt forta i sobretot molt i molt madura! Tot el que dius té molt sentit i està tot molt ben argumentat i raonat. Saps el que li pot arribar a costar a una persona desenganxar-se d'un noi com aquest? I tu ho vas saber fer i ho vas aconseguir! Fes el favor de valorar-te més, t'ho prego!! És impossible que una noia com tu no es valori! Hi ha gent que per aconseguir fer el que tu vas fer necessita anys de teràpia! O sigui que estalvia't a partir de ja aquest discurs tan crític amb tu mateixa! A partir d'ara descriu-te com una lluitadora que va saber posar el fre a una relació que l'absorvia, d'acord? Pel que fa al tema del cyberbulling, tens tota la raó amb el que dius que t'aconsellarè, allunyar-te'n (ho veus com ets llesta i intel·ligent?) Mira, per podert-te'n allunyar degudament talla qualsevol contactehttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png
" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 14px !important; line-height: 22px !important; font-family: 'PT Sans', sans-serif !important; height: 10px !important; margin: 0px 0px 0px 3px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: super !important; width: 10px !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;"> virtual que tinguis amb aquest noi: facebook, twitter, el que sigui. així evitaràs veure quins comentaris penja sobre tu. Si teniu amics comuns, també desfes-te'n així no ho veuràs de cap manera. És normal que si tens accés als seus comentaris els miris, tothom ho faria! Per tant intenta bloquiejar-lo de manera que no tinguis cap opció de veure'ls. A ell i als seus amics evidentment. El que li passa a aquest noi és que està afogat de la ràbia que té perquè l'has deixat i per això ara fa això, pensa que la ràbia és un sentiment molt dolent i acaba fent més mal a qui la té que a qui la pateix, o sigui que no et preocupis tard o d'hora li rebotarà a la cara aquesta ràbia que ara tira cap a tu. Envoltat de gent que et valori i t'estimi i deixa de donar-li importància a aquest individu quan més temps perdis intentant-te defensar més mal et faràs a tu mateixa, per tant ignora'l, això és el millor que pots fer!
Molts i molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat