El meu ex em consumeix
Fa uns quatre o cinc mesos que ho vaig deixar amb la meva anigua parella. Actualment tan ell com jo tenim parella però em fa rabia que sempre que em veu o sempre que pot em fot la punyeta, laltre dia estava jo amb el meu novio i mel vaig trobar i em va mirar amb cara de fastig però després em diu pel whats app: que tal tot amb ell? com estas?, i arriba un moment que m'asbsorbeix. doncs jo no li guardo rencor de cap mena però les seves actituds em saturen i no se si dirli algo en plan: preocupat de lo teu i la teva novia i deixem viure o continuar sempre igual
InterPersonal

Hola anonimaa22, sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. Hauries d'intentar que això no t'afecti, aquestes coses, sinó els hi prenem atenció, acaben caient pel seu propi pes. Si de veritat no t'interessa, no li responguis els watts, no li segueixis el joc cada cop que s'acosti a tu,... així, a mesura que vagi veient que a tu t'és indiferent el que faci, anirà deixant de fer-ho, però mentre a tu t'afecti d'alguna manera (encara que només sigui empipant-te) ell continuarà amb el joc i no et deixarà tranquil·la. Pensa que hi ha una dita que diu que el contrari de l'amor no és l'odi sinó la indiferència...
Ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat