m'estic aprimant
bones,
només us voldria explicar una mica el meu cas i que em poguessiu respondre per què em passa això. la cosa es que m'estic aprimant sense fer res, és a dir, si em paso un cap de setmana mirant pelicules o coses així, és a dir, sense fer gaire res, llevors el dilluns em peso i veig que m'he aprimat un quilo. pel que fa al menjar ara menjo més que abans i abans em mantenia i ara menjant més m'aprimo, no ho entenc. faig tres hores d'esport a la setmana sense contar les del cole i menjo més, però molt sa, és a dir, intento menjar dolços un o dos cops a la setmana,.
em podrieu contesar com és que em passa això sispalu?
Gràcies.
Laura Medrano

Hola!!
Doncs malauradament no podem saber perquè et passa això, però de totes formes pensa que les persones normalment oscilem en el nostre pes algun quilo i això no significa que tinguem cap problema de salut. De totes formes si dius que pujes o baixes força de pes amb pocs dies de diferència el que pots fer és anar al metge per a sortir de dubtes.
Em sap greu però en això no podem ajudar-te gaire ja que no som metges.
L'important és que facis els àpats bé i que tinguis un estil de vida saludable. Si fas aquestes dues coses no t'has de preocupar pel pes perquè probablement serà el que et pertoca segons la teva edat, alçada i constitució física.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org