Estudio? o em rendeixo?
Ajuda siusplau!
Tinc 17 anys i estic fent segon de bat. no és que vagi malament el curs, però em fa molta por seguir endavant i veure que no puc. Ultimament tothom em pressiona, a casa sóc la única que pretenia anar a la uni, pero m'estic tirant enrere... em fa molta por crèixer... crec que necessito ajuda professional perque a més em passo les nits plorant per aquestes pors... que faig?
Elena Crespi

Hola perduda99!
Viure una situació com la que descrius és molt complicada... perquè sembla que has de prendre una decisió ja mateix i el teu entorn exerceix molta pressió damunt teu. Entenem que és angoixant i, precisament per això, la teva actitud davant de tot plegat és crucial.
-Has provat d'explicar a casa teva que notes aquesta pressió i que això t'agovia?
-Què et diuen ells?
I, normalment, els reptes grans ens semblen difícils d'assolir però tens 17 anys i has arribat fins a 2n de batxillerat pas a pas... i així és com continuaràs: pas a pas.
Planteja't què vols fer, allò que t'agradi, que et motivi... i si no ho trobes, no pateixis, tard o d'hora (si t'escoltes a tu mateixa) trobaràs allò que et mou i mai és tard per fer canvis!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com/
">www.elenacrespi.com