Estic feta un superr embolic.
Hola,us explico el meu problema es que m'agrada un nen un any mes gran que jo pero no m'hi faig ni amb ell ni amb els seus amics m'agradaria començar per tenir una relacio d'amics pero nose com fero e intentat que una amiga meva mel presentes pero no dona resultat perque soc molt timida i casi mai parlo quan estem tots junts i a part a la meva amiga se li fa molt raro perque va haber una temporada que li va agradar el mateix noi.Nose que fer de veritat necessito ajuda l'unic que se es que m'agrada molt i a part mai e tingut novio i amics que siguin nois en tinc pocs es que cuan es tracta d'un noi i que a sobre esta bo em colapso.Espero haberme explicat.
Gracies.
Elena Crespi

Hola Adolescent02!
És complicat, oi? Agradar-te algú, tenir ganes de coneixer a aquesta persona  però que la vergonya et freni...
I serà aquí on haurem de fer alguna cosa perquè per fer que canviï alguna cosa, hauràs de canviar alguna cosa tu... perquè no tenim poder sobre els altres i no podem canviar les circumstàncies... per tant et proposaré un exercici:
-Fes una llista de totes les coses que podries fer 8infependentment de la timidesa) per acostar-te i conèixer a aquesta persona
-Ordena-les de més fàcil a més difícils
-Comença a experimentar fent alguna cosa de les més senzilles...
I a veure si vas guanyant seguretat i pots anar fent més coses...
Una abraçada i gràcies per la confiança que has dipositat en nosaltres!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com