VULL TINDRE MES CUL! 12345678900987654321
Ola Adolescents!
El cas és que tinc 12 anys y vull saber com puc obtenir mes cul. Dec pesar uns 50 kilets pero per la meva medida estic bé. De cul jo crec que en tinc, es a dir k no estic plana. Pero m'agradaria tindre més cul, saber exercicis o com menjar?
graciesss!! per cert, el tanga serveix per tindre més cul??
Laura Medrano

Hola i gràcies per escriure'ns!
Doncs el cul és un múscul i com a tal, l'únic que pots fer per a tonificar-lo és fer exercici per tal que augmenti la massa muscular. No hi ha aliments concrets que el fan ser més gran, sinó que la clau està en fer esport habitualment on a part de treballar el cul, treballis també altres parts del cos. Esports que et podrien anar bé són la bicicleta o simplement pujar i baixar escales.
També és important que sàpigues que amb l'esport no n'hi ha suficient per moldejar el cul, ja que la genètica hi juga un paper molt important. No podem modificar la forma del nostre cos com si fos una figura de fang, així que el millor que podem fer és acceptar-nos i estimar-nos tal i com som. L'esport és essencial per a trobar-nos bé amb nosaltres mateixos i a més ens ajuda a regular el pes i a tenir els músculs tonificats, però no significa que podrem transformar el físic que tenim.
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org