Familia
Hola, bon dia.
La qüestió és que tinc una àvia i un tiet per part de pare que no hi ha molt bona relació i és que es gasten tots els diners que pillen amb ximpleries com és anar al bar, comprar loteries, ...
I és que no paguen les escombraries, contribució, llum, ... com puc fer per fer-los entendre de què amb aquestes coses no s'hi jugen, tinc por de que els hi embarguin el compte. Hem podeu ajudar??? Moltes Gracies.!!
Estrella Dorca

Hola!
Les famílies són un aspecte difícil d'abordar. Entenc la teva preocupació i és d'admirar que et sentis responsable i amb ganes d'ajudar! Per què no parles amb els teus pares? Segurament ells també estan preocupats per la situació i t'explicaran una mica com ho estan gestionant.
Quan compartim les nostres preocupacions, normalment es fan més petites i ens quedem més tranquils. Potser tu no tens prou força per fer canviar la teva àvia i el teu tiet, però si tota la família esteu units.... potser podreu ajudar-los. Però recorda, no és responsabilitat teva. Cada persona ha de ser responsable dels seus actes i també, de les seves equivocacions.
Una abraçada!
Laia Sala