AaMmIoSrTAT
Hola Adolescents.cat!
Tinc un problema:
Fa més d'un any vaig conéixer un nen, i em va començar a agradar. Jo, tota emocionada vaig dir-ho a les meves amigues que m'agradava un noi i tot això.
Aquest estiu vam quedar amb les amigues, i una amiga em va robar el número de telèfon del nen que m'agradava i aquí comença tot.
Jo no sabia que em va robar el seu número fins que ell (el nen que m'agrada) em va dir que havia estat parlant amb una amiga meva.
I cada dia parlaven, i ara encara parlent.
Jo li vaig dir a la meva amiga que em molestava que parlessin perquè es passan fotos i tot això, però igualment, ella continua però m'ho amaga i em diu que ara ja no parlan quan no es veritat.
Però també sé que no s'han vist mai cara a cara com jo i ell ho hem fet.
Però el què em molesta més de tot és que fa poc vaig veure que la meva amiga va rebre un Snap del nen que m'agrada i em deia que no que no era ell quan ho vaig veure perfectament.....
El què em fa por, és que el nen que m'agrada acabi sortint amb la meva millor amiga...
Jo crec que ell i jo tenim més coses en comú però no ho sé...
*Si us plau, no ho publiqueu a allà amb totes les notícies.
Moltes gràcies, aveure si em podeu ajudar.
Estrella Dorca

Hola Núria,
Entenc les teves pors, però en aquest trio, cadascú ha d'escollir el seu camí i el seu comportament:
- tu pots decidir si aquest noi et continua agradant o no. També pots decidir quina amistat vols amb aquesta noia.
- Ell pot decidir si vol continuar parlant amb totes dues o si vol tenir una relació amb una de les dues.
- Ella pot decidir si vol continuar parlant amb aquest noi. I també decidirà quin valor té la vostra amistat.
Per tant, de tota la situació, només hi ha una part que és responsabilitat teva. Pensa què vols amb ell i què vols amb ella. Sigues sincera amb tu mateixa i accepta les reaccions dels altres, per molt injustes que et semblin.
Una abraçada
Laia Sala