no sé el que ens pasa
Porto tres anys amb la meva parella. Sento que no m'estima com abans, i m'ho estic callant pero no puc més..ja li he dit, això. Però ell diu que em continua estimant com sempre, encara que ara passa de tot i ja no li afecten les coses..Serà això, que he estat molt acostumada a que ell estigués sobre meu tota l'estona i ara..doncs no..La veritat es que sóc una noia tan rara! M'han fet mal, m'he quedat sola i m'he refugiat en ell, no confio en mí mateixa i casi sempre estic malhumorada o malament, no sé perqué. I sempre que em pregunta que em passa li dic que no ho sé, i per això ell s'ha cansat de mi, suposo. Perqué en comptes d'aportar-li coses bones, sóc negativa i això li fa mal perqué sé que m'estima molt. No m'agradaria estar amb una persona com jo, la veritat. Però es que..de confiança tenim molt poca..Abans no dubtava a l'hora de pensar que es veia amb un altra noia o que m'amagava coses, però ara sí,.. i es que no m'agraden els seus amics, també li he dit, i evita estar emb ells per mí(no vull ser la típica novia controladora, gelosa i possesiva) Què puc fer amb ell..? Es que no confio tant com abans i em fa por el que pugui pasar..Necessito ajuda?
Estrella Dorca

Hola Heygirl,
Tinc la sensació que la solució a la teva relació està fora de la relació. Potser és moment de crear un món a part de la teva parella, no creus? Passa estones amb les teves amigues, practica algun esport o alguna afició, passa algun dia sense veure la teva parella.... Dedica't a tu mateixa, a fer coses que t'agradin i et facin sentir bé. Si tu trobes il·lusions fora de la teva relació de parella, et serà més fàcil sentir-te segura i confiar en ell. Segurament tindràs més experiències per explicar i compartir amb ell i això us unirà més.
Ara és moment de centrar-te en tu. Perquè si continues centrada en la teva parella, en què fa, amb qui va i com ha canviat.... segurament us allunyareu més l'un de l'altre.
Una abraçada!
Laia Sala