Quin lio!
Hola, fa unes setmanes que he conegut a un noi, la veritat no sé perquè estic escribint això ja que suposo que m'imagino la resposta però crec que aquests últims dies estic pensant molt en ell. És molt precipitat ja que, com he dit abans, ens coneixem de no fa gaire, però quan parlo amb ell em sento molt bé, el que no entenc són les seves reaccions, és a dir, quan parlem cara a cara és com molt natural, parlem molt agust tant ell com jo, però és MOLT vergonyós i per arrodonir la situació jo ho sóc encara més, en canvi quan parlem pel facebook podem estar parlant estona o potser passa de mi en algun moment puntual. La questió és que té reaccions que qualsevol diria que podria agradar-li, però hi ha vegades que em derrumba la idea, i la veritat no se si pensar que l'agrado, pensar que no, i si és si, tenint en compte que és tant vergonyós, que puc fer i com ho puc saber? Ho sé, són moltes preguntes però he sigut sempre una persona molt insegura de mi mateixa per tant no vull quedar malament i que no senti el mateix... Així que, què és el que em suggeriu de totes les preguntes que he fet? O una conclusió? Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola casatarradellas! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs per anar preparant el terreny et diría que segueixis amb aquestes converses, però que cara a cara també hi vagis parlant mica a mica. A tu, encara que et costi, també t'anirà molt bé per anar-te afrontant a la teva tímidesa! Guanyaràs molta més seguretat amb tu mateixa! Tots hem de passar per aquestes situacions que ens fan créixer i ser més valents! Fes-ho a poc a poc, respectant el teu ritme, però anar fent!! De moment no li plantegis la situació si encara no et veus capaç o creus que per ell pot ser precipitat. Deixa passar uns dies més i unes converses més. Així també vas descobrint més coses d'ell i sabràs si realment t'agrada, ja que tot ha anat molt ràpid. Si d'aquí a uns dies segueixes sentint el mateix i creus que li has de fer saber, hauràs d'expressar-li els teus sentiments. Fes-ho cara a cara, en un moment tranquil (segur que el trobaràs tard o d'hora). Pot sortir bé o malament, però el millor és aclarir aquests temes cara a cara. Afrontant aquests reptes és la millor manera per guanyar seguretat amb un mateix i aprendre coses molt importants! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga