Tornarem?
Holaa, la questio de tres setmanes que el meu novio em va deixar perque ja no sentia el mateix, ja no li venia tant de gust parlar i quedar amb mi. Portavem 1 any i uns mesos junts i mai ens havia passat res. Hem acabat bé, com amics, pero tinc por que vingui una altre noia i mel tregui, només vull que es doni compte del que ha trobat amb mi, que no em perdi, que torni....
Estrella Dorca

Hola!
Em sap greu el que estàs vivint. Les ruptures no són fàcils i si no t'ho esperaves, encara més. Em sap greu dir-te això, però ell ha pres la decisió que no vol estar amb tu i l'has de respectar. Si apareix una altra noia, ella no en tindrà cap culpa, perquè no et pot prendre una cosa que no és teva! Ell serà lliure de fer el que cregui, encara que a tu et faci mal.
Ara tens dues opcions:
• Esperar que ell canvii d'opinió màgicament i torni al teu costat (i viure amb la por que ell torni a deixar la relació)
• Començar a passar pàgina (per molt mal que et faci)
Totes dues opcions et poden fer, però quina decisió et farà sentir millor?
Una abraçada!
Laia Sala