espero que m'ajudeu
Tinc dos problemes que m'estan afectant una mica (perque tinc una moral bastant alta), el problema es que una gran part de la meva familia esta en contra del meu estil de roba, de música i de caracter.
El meu estil es esportiu (pantalons amples, negres, sudaderes, algunes camises etc).
El meu estil de música es el hip-hop.
El meu caracter es fort, amable, xerraire i etc.
Aquest es un del problema, m'agraderia saber com puc fer per que em tractin millor psicologicament.
El segon problema, per dir-ho d'una manera es que soc la marginada de casa, no accepten les meves opinions, vaya que no els agrada la meva manera de ser, de vegades quan em començen a baixar l'autoestima i paso d'ells, faig altres coses, (o sigui que vaig a la meva bola) em diuen que que coi em pasa, i crec que no ho fan intenciondament, pero em fan sentir malament, em sento marginada, no acceptada... etc.
P.D M'agradaria saber quins consells em podrieu donar moltes gràcies per tot.
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques, sembla que estàs construint la teva identitat i que sents que la teva família no et dóna el suport que necessites, oi?
Per què no fas una cosa? Per què no parles amb ells i els expliques com et sents? A vegades hem de ser prou valents de demanar el que necessitem dels altres. Ells potser no poden endevinar exactament què ens fa falta. A més, si ets una persona amb caràcter, a vegades és difícil veure que necessita ajuda i suport.
Parla amb la persona de la teva família amb qui tinguis més confiança i explica-li. Segur que entre tots aneu trobant la manera de reajustar-vos.
Recorda que pels teus pares tu també has canviat i no és fàcil adaptar-se a tots aquests canvis ;)
Una abraçada!
Laia Sala