ajuda
cada vegada que em miro al mirall penso: soc una gorda. No em sento gens be amb el meu cos, els meus amics em diuen que estic be pero yo se que no es veritat, que només ho diuen per fer-me sentir millor. Que tinc que fer? Faig tot el possible per veure'm millor, no menjo gaire, faig esport.. pero continuo tenint el mateix cos que m'amarga la vida. Necesito ajuda, un dia vaig pensar en ficar-me els dits pero no ho vaig fer perque sabia que no es normal, pero cada vegada que menjo m'invadeix una sensació de culpa i es com si tingues que fer-ho. Que puc fer?
Pd: vull que aquesta consulta sigui anonima, pero no se com fer-ho
Laura Medrano

Hola!
En primer lloc vull dir-te que moltes gràcies per explicar-nos el teu patiment i per demanar-nos ajuda. També comentar-te que la consulta és anònima ja que no apareix cap dada personal teva així que no pateixis perquè ningú sabrà qui hi ha darrera d'aquesta consulta.
Per les teves paraules entenc que estàs patint moltíssim i que no acabes d'entendre què et passa i perquè tens aquests pensaments i sensacions negatives després de menjar. Tot i que no tenim suficient informació, podria ser que estiguessis patint un trastorn alimentari. En tot cas, com que això no ho podem saber, sí que podem dir-te que estaria genial que demanéssis ajuda professional per a entendre què et passa i per a que t'ajudin a sentir-te millor amb tu mateixa. Estic segura que has intentat treure't aquests pensaments del cap i no fer-ne cas, però és molt difícil fer-ho sola, és per això que t'aconsello que ho expliquis als pares o a algun profe de l'Insti per a que et donin un cop de mà.
Penso que tens dret a no passar tota sola per aquest patiment i que amb ajuda professional podràs trobar-te millor.
Si vols pots trucar-nos a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia i així t'explicarem què és el que t'està passant i com demanar ajuda als pares. El nostre telèfon és el 93 454 91 08 i pots trucar-me per la tarda, entre les 15 i les 20h i preguntar directament per mi. Estaré encantada de poder-te ajudar.
Una abraçada i sigues valenta, tu pots!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org