COM HO PUC FER?
Holaa,
el meu problema és que sento que el meu grup d'amics no em comprenen, és a dir, que molts cops no hi ha temes de què parlar i no tenim unes aficions gaire similars. Me'ls estimo molt i no els vull perdre, però m'agradaria molt fer amics nous. Hi ha varia gent del meu institut que voldria conèixer, el problema és que sóc molt tímida i no sé com fer-me més amb ells, ja que els grups ja estan formats i no vull ser molt pesada a l'hora de parlar amb ells.
També m'agrada molt un noi des de fa molt de temps i tampoc sé com començar a parlar amb ell.
Gràcies, peetons <3
Estrella Dorca

Hola Happyteenager25,
Tens les coses molt clares i això és fantàstic. Que tinguis ganes de conèixer altres amics no vol dir que no estimis els teus amics. A vegades ens sentim units per les aficions, pel sentit de l'humor i fins i tot pels records!
No tinguis por a parlar amb altres persones, a intentar conèixer-les i a compartir estones amb altres amics! Això t'enriquirà a tu. Sé que la timidesa pot ser un petit entrebanc, però les ganes que tens d'ampliar el teu horitzó faran que la superis!
Però recorda una cosa: les amistat s'han de construir. Tu pots conèixer moltes persones, però realment n'hi haurà poques que seran amigues teves. No forcis la situació: si et sents còmode amb algú, ves-hi parlant i aneu quedant... ja veurem si aquest és l'inici d'una amistat o no ;)
Una abraçada!
Laia Sala