Tot sembla un joc, però són sentiments dels dos
Tinc un problema on s'ha capgirat tot i no se que fer ara.
Fa bastant temps sentia uns sentiments extranys per un amic meu que tenim molta complicitat i no ens fa vergonya estar junts ni res (sentia algo per ell però tampoc ho trobava com amor de parella..), però aquest estiu ell m'ha confesat que ell també tenia sentiments cap a mi. Llavors, el problema que tinc és que jo al saber que anava per mi em vaig estancar i no se perquè, crec que sóc molt insegura en l'amor i sempre que algú em diu que sent algo per mi no se perquè m'allunyo d'aquella persona i els meus sentiments perduren però són confusos. No se com canviar aquesta actitut i així no cagar-la la pròxima vegada, ja que, al cap d'un mes de que ell em digués que sentia per mi i que m'esperaria fins que jo pogues canviar la mentalitat i d'opinió, es va liar amb una amiga meva i van estar sortint durant un mes. En aquell moment em vaig adonar que si que sentia algo per ell, ho vaig estar passant molt malament i no parava de castigar-me de que si no li hagués dit que no potser ara podriem estar junts.
Ells ho van deixar al cap d'un mes i jo llavors vaig voler intentar, veia mirades seves, les meves amigues em deien que veien el mateix que veia jo. Llavors, fa poc li vaig enviar un missatge que si ho volia intentar i em va dir que no, que "qui sap de que d'aqui uns mesos no torni a sentir el mateix". Tot sembla un joc però esque em dona indirectes i llavors després em diu que no però torna a fer miradetes, etc.
Se que tot és molt rebuscat i que potser hauria de passar d'ell, però és molt fàcil de dir. Em podeu ajudar a com acabar amb aquests sentiments extranys i a saber que podria fer ara amb ell? Se que tot és molt estúpid però, som amics i tenim bona relació, però jo encara el tinc al cap...
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola anònima,
La línia que separa una amistat d'una relació de parella és molt fina. Nosaltres no podem llegir la ment d'ell, però segurament està ferit pel teu rebuig i és possible que tingui por que torni a passar el mateix. No és gens fàcil declarar-se a una persona i suposo que per ell va ser un pas complicat. Sigues clara i parla amb ell explicant-li què sents i què vols amb ell. A veure quina és la seva reacció.
De totes maneres, si sents que ell continua jugant i és ambigu... potser hauràs de plantar-te i prendre la decisió de tallar la situació. Tu mateixa decideixes fins a quin punt vols esperar-lo o estar en aquesta posició (pendent de si ell es decideix).
Una abraçada!
Laia Sala