Estic boja pel meu profe de mates !!!
EL meu profesor de mates i ciència en general és guapissim i a part súper intel.ligent!! No puc evitar sentir una mena d'atracció cap a ell tot i que té el doble d'edat que jo :( Quan estic a les seves classes m'oblido de tot el món i només em concentro amb ell. He intentat ignorar-lo però és massa perfecte per no fixar-se en ell. El seu somriure és irresistible ;) Què pot demar més una noia? El tio és intel.ligent i guapissim.... Aii no sé que fer.... Sé que mai hi haurà algo entre nosaltres, però l'atracció que tinc cap a ell no para de créixer.
Estrella Dorca

Hola Complex_girl,
L'atracció cap a un professor és més habitual del que creus. Normalment acabem confonent l'admiració, que no deixa de ser atracció intel·lectual, amb l'enamorament. Però tu tens una part molt sensata: ets realista i t'adones que no arribareu mai a ser parella. Esteu vivint dos moments vitals molt diferents i és molt complicat que s'acabi materialitzant aquesta relació (a part que seria un delicte!).
Per tant, si notes que aquests sentiments (que per altra banda són molt bonics!) se t'escapen de les mans i no et deixen rendir a classe... potser hauràs de posar una mica de distància amb aquest professor, intentant evitar-lo, no anar a les seves tutories o no mirar-lo tan directament... Necessitaràs un temps per "desencantar-te", però te'n sortiràs!
Una abraçada!
Laia Sala