Amor impossible
Hola!
Fa com un any que estic molt enamorada d'un nen que va a 2n de batxe, soc 4 anys més petita, nse que fer, pq m'agrada molt peró no em fa ni cas.
I ho passo bastant malament pq si que parla amb les meves amigues, pero a mi mai hem diu res, ja se que es un amor impossible peró m'agradaria que es fixes amb mi, ja que n'estic molt enamorada.
esk no penso en ningu més que no sigui ell, somio amb ell i penso amb ella, les meves amigues diuen que estic obsesionada, pero jo crec que nomes estic enemorada, em llença miradas peó quan ninú mira, com si li fes vergonya parlar amb mi.
SISPLAIUUUUU AJUDEUMEEE
HO ESTIC PASSANT FATL
Estrella Dorca

Hola Vamps!
Primera cosa a tenir en compte: no podem obligar a ningú a enamorar-se de nosaltres
Sé que és una obvietat, però a vegades ens n'oblidem i pensem que aquella persona està "cega" i no veu el que es perd. No sabem si ell s'ha adonat de la teva existència o no, per tant, el primer pas és que inicieu alguna conversa o alguna interacció. Prova de parlar amb ell, fer algun comentari quan parli amb una amiga teva, comentar a l'insta o snapchat... Si veus que ell no et segueix el joc i no mostra interès en tu, potser hauràs de començar a passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala