M'he enamorat d'algú altre...
Fa temps que tinc parella, concretament desde fa 3 anys. Estic super bé amb ella i no tinc res a retreure ni molt menys, crec que tenim un vincle super fort i no m'imagino lluny del seu costat. El problema és que aquest any he començat l'universitat i he conegut a algú. Desde el primer dia una noia molt guapa va moure'm el món. Cada vegada que parlem, que somriu, que estic amb ella sento aquelles papallones a la panxa que feia tan temps que no sentia... No sé que fer, la meva parella em cuida i l'estimo molt però sento que l'estic enganyant només per haver-me fixa't amb l'altre i alhora no sé si puc arribar a parar de sentir per la de la uni... No vull perdre a la meva nòvia, però aquesta noia em fa perdre el cap... Que puc fer?
Estrella Dorca

Hola Martina,
La situació que expliques no és gens fàcil de viure, perquè sents que estàs vivint una contradicció.
Primer de tot has de valorar què  t'aporta la teva relació de parella i si trobes a faltar alguna cosa. Potser és el moment de plantejar-vos algun canvi en la vostra manera de funcionar.
Una vegada hagis analitzat una mica què ha trontollat en la teva relació, potser podràs valorar amb més exactitud què t'ha passat amb aquesta altra noia. És atracció física? És enamorament? És passatger?
És important que et donis uns dies per poder posar cada cosa al seu lloc. Sabem que els sentiments no són com les matemàtiques i que quan et trobes al mig d'aquest embolic, tot es torna més confús. Però planteja't què vols en un futur? La teva relació de parella té futur? o t'agradaria provar d'iniciar una relació amb aquesta noia de la uni?
Facis el que facis, no deixis que la decisió que prenguis estigui afectada per la por.
Una abraçada!
Laia Sala