(M) AJUDA!!
Hola adolescents!! bueno per on començo.. Jo aquest any soc nova al institut, i tot m'ha anat molt be he fet amics etc..lo que passa esque a principis de curs em vaig fixar molt amb un nen del meu curs pero no mateixa clase el trovava bastant guapo comperat amb els altres..pero jo no vaig pensar en cap moment que jo li pogues estar agradant i esoo..i doncs com vaig veure això em vaig fer molt amb un amic seu i encara amb faig no tant atractiu per mi però super simpatic..fins ara que som super amics i jo li agradu segons ell soc molt guapa i dons..a una classe anem junts amb el nen que vaig trobar guapo i el seu amic (tambe amic meu) i una amiga meva em va dir que el nen que trobava guapo a principis de curs va dir que jo era guapa..i ara nose que feer!!!! jo en part estic començant a sentir coses pel meu amic pero fisicamenty magrada laltre i aosbre la meva amiga em diu aixo.. esque estic feta un lio i fa poc el nen nou que trobo guapo estava amb uns seus amics i els seus amics i ell era com si parlessin de mi i els seus amics lestaven enpanyan cap a mi..i nose ames ell te novia (pro crec que han tallat) aixi que necesito ajudaaaa que faiiiggg??????
Estrella Dorca

Hola!
Carai quin embolic!! Crec que la teva indecisió apareix perquè t'estàs fixant en dos aspectes diferents:
- l'atracció física cap al noi que et va agradar al principi
- la intimitat que tens amb el segon noi
La veritat és que una relació de parella ha de tenir tres punts: l'atracció física, la intimitat (conèixer-se molt) i el compromís (ganes de ser una parella). Potser necessites una mica més de temps per acabar d'aclarir el que sents pel teu amic (és amic o amistat?) Aquesta pregunta la pots resoldre pensant d'aquí a final de curs, què t'agradaria tenir amb ell (continuar explicant-li problemes de nois o que ell sigui la teva parella?)
Un cop tinguis definit això amb el teu amic, podràs decidir quins passos fas cap al noi que et atreure al principi. A vegades ens atrauen algunes persones i quan les coneixem una mica més a fons, canviem d'opinió.
Espero haver-te donat algunes pistes per resoldre el teu dilema.
Una abraçada!
Laia Sala