Encara sent algo?
Hola adolescents
L'any anterior vaig anar a un nou Institut i vaig conèixer a un noi, va ser el que el em va desvirgar però mai vam anar res seriós. Aquest noi és una mica tiracanyes tot i que em va assegurar que m'estimava. A classe en tira indirectes peròno sé si ho fa en broma o de debó. Què puc Fer? Encara sento algo per ell... El necessito com en puc apropar? Tampoc vull que pensi que encara m'agrada per no emportar-me una decepció...
Estrella Dorca

Hola Paula,
El que demanes és una mica difícil: vols tenir una relació amb ell però no vols que ell sàpiga que encara t'agrada. Tu el coneixes i saps com es comporta, creus que ell canviarà la seva manera de ser? Tens la sensació que ell vol una relació amb tu?
Sé que és difícil, però has de fer un esforç i pensar quines opcions tens:
• Dir-li (o insinuar que t'agrada) i esperar si ell fa algun moviment (per estar amb tu una altra nit o per tenir una parella, no ho sabem)
• Intentar posar distància i oblidar-lo.
Quina opció és la que s'ajusta més a la teva manera de ser?
Una abraçada!
Laia Sala