NO L'OBLIDO I NO SÉ QUE FER
hola tinc un problema,fa 5 mesos que ho vaig deixar amb el meu novio,ja portavem 5 mesos i mig,ja ho haviem fet i hem passat per discusions (no gaire fortes) pero sempre ho parlavem cara a cara per arreglar-ho,vam quedar en que sempre ens ho diriem tot tant en coses bones com dolentes,li vaig ser infidel i encara aixi ell m'ho va perdonar,ens estimavem molt,el vaig deixar jo amb l'excusa de que ja no l'estimava com abans,que en realitat no era aquesta la raó,i ell deia que no eren raons suficients com per que tot allò s'acabés pero ell em va entendre i tot,vam intentar quedar com a amics pero cada vegada que quedavem ho acabavem fent,després de tot això va acabar enfadant-se amb mi no se perquè i ara no ens parlem desde llavors,el veigg cada dia al insti,i encara aixi no l'he superat i no crec que ho faci. Que puc fer per oblidar-lo?
Estrella Dorca

Hola anònima,
Les ruptures no són gens fàcils. Encara que hi hagi molt carinyo i moltes ganes d'acabar com a amics, tots necessitem un temps de dol per poder superar la ferida. Necessitem un temps per reubicar aquella persona i per això cal posar distància.
Intenta posar distància i allunyar-te una mica d'ell. Tots dos esteu ferits i si continueu així és molt probable que us feu més mal. Estigues amb les teves amigues, fes coses en família i posa el focus en tu i en cuidar-te.
Veuràs com mica en mica, seràs capaç de parlar d'ell sense que et faci mal...
Una abraçada!
Laia Sala