paranoies meves o que?
Hola! Tinc novio, portem bastants mesos i l'estimo molt i sé que ell a mi també encara que molts cops no ho sembli... Avegades m'agafa un buit dins meu i em sento com a rallada per coses que ni tant sols pasen...El meu novio abans de que surtis amb jo li agradava una altra nena i bueno..ultimament parlen molt i s'abraçen i doncs quan ho vec, com sé que un cop es van estimar no puc superar-ho :( Molta gent em diu que es com jo que tinc amics doncs ell te amigues i això ho entenc però em fot molt i nose que fer per deixar-ho correr.. ajuda siusplau. <3
Estrella Dorca

Hola,
Entenc que puguis sentir desconfiança d'aquesta relació entre el teu nòvio i la seva amiga, però has de decidir quin pes té en el teu benestar. Busca quines situacions amb la teva parella et fan sentir estimada i còmplice. Quines mirades teniu? Quines bromes us feu? Què compartiu? Així podràs comprovar els moments d'intimitat i complicitat i sentir-te més segura de la teva relació.
Si veus que la situació et supera... potser hauràs de ser sincera amb la teva parella i buscar quines alternatives tens. Recorda que una relació de parella ens ha de fer sentir bé. Si patim més estant en parella que sols.... potser tenim un problema, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala