Ajuda! No m' oblido de ella...
Fa dos anys que la coneixo i fa dos anys que estic colat per ella, pero al principi era mes amistat que que m' agrades, ja que era més petit.
Al principi quan ens vam conèixer ella anava per mi pero jo no sabia res. Quan em vaig enterar, ja no anava a per mi, pero tontejavem per WhatsApp y ens donavem abrazos i aixo... Pero ara ultimament estic masa colat, a arribat un punt que sempre penso en ella... I casi no parla amb mi... Esque amb ella tinc o tenia una cosa especial...
Fa una semana hem va obrir insultant-me i dient-me de tot, em va fer sentir la persona més trista del món, plorant tota la nit, i tot per ella...
Pero es va passar molt, em va obrir dient-me insults, dient-me fals, dientme mil coses i aixo fa mal i més si es una persona tan querida per tu i sense motius. Jo li vaig deixar les coses clares, li vaig dir que no em parles, que encara que algun dia s' arpentis ja ni amics ni res, perque el mal que em va fer no o va fer nense voler...
Jo mai l' havia vist d' aquesta manera, es com el sol i la lluna, encara no m' ho puc creure que ella m' hagi dit aixo. Pero si que a sigut ella aixo o tinc clarisim, era de nit i a més va fer aixo perque me he deixat de parlar amb uns amics que teniem en comú... Cosa que els amics que teniem en comú em van obrir dient-me que si estava bé que lo que m' havia dit ella no era normal... ella li va passar les combers...
I ara no parlo ni res, ni vui parlar, m' ha fet mol mal, i ella no es mereix que estigui malament, pero encara pensant aixo no la puc oblidar, i nose que fer... Aixo es una merda... i yo estic tope malament, plorant, pero nomes a casa... Perque la gent no s'enteri de que estic malament... Tot em recorda a ella i nose que fer...
Elena Crespi

Anònim,
gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
Realment ho deus estar passant molt malament. No entenem perquè ella t'ha començar a insultar però el que està clar és que ningú es mereix que el tractin així.
Ara, és normal que et sentis així. I possiblement durant una mcia de temps t'hi sentiràs perquè no hi ha anestèssia per aquest tipus de dolor. Però, mica en mica pots anar fent cose que t'aportin una mica d'alegria, que t'agradin i que t'ajudin a sortir d'aquí.
I per oblidar-la... et recomanemq ue no facis gaire coses quer anar-la recordant: mirar fotos, xarxes socials, cançons que et recordin a ella i que comencis a activar-te per a començar a ser feliç més enllà del que t'ha passat...
Però tot això mica en mica i sense pressa perquè després de viure el que has viscut no es pot tornar a somriure tan ràpidament si no hi poses una mica d'esforç!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81