Pensar en ell
Hola! Fa un mes aproximadament vaig conèixer a un noi que em treu quatre anys, quan ens vam anar coneixent una mica més ens vam liar ja que ens agradem, fins aquí tot bé. Jo només volia que sigués un lio i res mes, però al cap del temps aquest noi em va començar a agradar i fins ara que m'agrada. Ell diu que jo li agrado però no hi veig interès de part seva i ja li he dit molts cops que ja s'ha acabat el que hi ha entre nosaltres dos i no sé com però sempre que li he dit que millor ho deixesim ja que la edat em pot resular un problema per a mi, però no sé com ho fa pero em fa tornar enrrere i dir que ''si'' a la nostre ''relació''.
Aquest noi m'agrada però vull deixar-ho, però a la vegada no, m'està fent mal i ja no sé que fer!
Consell?
Gràcies, un petó guapuuuus!!
Elena Crespi

Hola Anna!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació!
Pel que ens dius, entenem que t'agrada i li agrades però notes que no s'interessa tan per tu com tu voldries...
Has provat de parlar amb ell de com et sents? fa cas a les coses que li dius sobre els sentiments que tens?
Una parella t'ha d'aportar felicitat i t'ha d'estimar de manera equilibrada a com tu l'estimes. Si sents que no et fa cas, que no està per tu... potser és que no és la relació que hauries de tenir.
I veiem que te n'adones d'això però que no pots deixar-lo del tot.
T'adjunto un vídeo que potser t'ajudarà: (i les claus del vídeo serveixen tant per si deixes a algu o si t'han deixat i la vols oblidar)
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81