No m'ho trec del cap
Hola, bueno aquesta consulta es perquè no em puc treure del cap al meu ex i ja fa molt que vam tallar, i sobretot ja que es un familiar de una molt bona amiga meva i nose com preguntar-li haber si encara li agrado i estic tot el dia pensan-hi i nose que fer.
I nose si es normal.
Merci
Elena Crespi

Aina, gràcies per escriure'ns!
Amb la consulta que ens fas no ens queda clar si vols oblidar a la teva exparella o si la vols recuperar.
Per poder-la recuperar, ella hauria de voler el mateix, per tant, podries intentar tornar a parlar amb ell per veure si hi ha possibilitats de recuperar la relació però... el que hauria de passar és que canviï quelcom de la vostra relació perquè sinó us trobareu amb les mateixes dificultats que us van fer tallar.
I si vols oblidar a l'ex-parella, et recomano que miris aquest vídeo que potser et pot ajudar tant si et va deixar o si vas deixar-lo tu:
Moltes gràcies per la confiança i fins a la propera!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81