M'agrada un noi que ni conec
Hola, vaig començar un nou curs i van venir nois i noies nous a la meva classe, però ha sigut fa poc que m'he començat a fixar en un dels nois nous. Hem parlat com dues vegades contades però esque no sé perquè però m'agrada. Desde que em vaig fixar en ell esque crec que no hi un dia que no hi pensi. Però no crec que a ell li passi això amb mi, ni de ben lluny. M'agradaria parlar amb ell o que em sentessin al seu costat o grup quan ens canviin de lloc, però ni ho crec. I es que soc una noia molt tímida i reservada i em fa vergonya parlar amb ell... I tampoc fem cap treball junts com a excusa... A més,tampoc sé moltes coses d'ell, però ja us he dit, no m'atraveixo a parlar amb ell perquè sóc molt tímida, i pel que observo diria que ell també. Necessito algun consell!!!! Gràcies.
Elena Crespi

Hola Ir0001!
Pel que ens dius, sembla que et sents atreta per ell i ja comences a enamorar-te'n. Et deixem un vídeo perquè vegis la diferència entre una cosa i l'altra:
Ara bé, l'única manera que tens per saber si aquest enamorament pot créixer i per si realment ell val la pena... és coneixe'l millor. I sabem que ets tímida i ell també però si no parleu no podràs conèixer realment com és elli si això que sents és saludable o no... per tant, t'animem a que trobis la manera de con'eixe'l millor.
Pensa que cada dia farà un dia més que us coneixeu i tindreu més oportunitats i més excuses per a parlar.
Una abraçada ben gran!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81