Vaya cacau porto al cap...
Hola un altre cop adolescents!! Farà cosa de dos mesos vaig escriure dient que a les festes del meu poble em vaig liar amb un dels meus millors amics i jo no sabia que fer, el que em vau recomanar va ser que ho parles amb ell de havera que fer entre noslatres... pero hi ha un problema i es que sempre que he intentat parlaro ell hem diu " va no em rallis amb aixo nsque estem be com avans". el problema esta en que no es veritat no estem be i estem mes distants que mai, no ens parlem casi mai, ell mevita tot el rato, passa de mi i a mi em molesta aixo perque jo no vull estar aixi amb ell. I ultimament estic pensant molt en dirli duna vegada per totes tot el que penso perque ademes m'han dit altres persones que jo li agrado a ell pero nose que creure i bueno a vegades tambe he pensat de llançarme algun dia, se que no s'apartara pero nose com estarem despres, si be o malament... pfff pfff m'estic començant a pillarme per ell i nose com saber si es veritat que li molo, o si seria bo obligarlo a que m'escoltes o si llançantme s'obrira i em diu tot el qe pensa ell tambe....
ajudeume de nou adolescents, hus necessito mes que mai....
GRACIES PER ABSOLUTAMENT TOT EL QUE FEU!!!
Elena Crespi

Hola Juliet! Com estàs? Ens alegrem de que tornis per aquí!
Com sempre, t'agraïm molt que confiïs en nosaltres per explicar-nos el que et passai demanar-nos consell. Esperem poder-te ajudar.
I el que et direm no és gens senzill iet pot sonar dur prò... t'estàs pillant per un noi que ara passa de tu, t'evita tota l'estona, quasi mai parla amb tu, està més distanciat que mai de tu i que quan li proposes de parlar seriosament del que us ha passat, t'engega? Creus que val la pena pillar-te d'algú que et tracta d'aquesta manera?
I dius que els altres et comenten que a ell li agrades... i aquesta és la seva manera de demostrar-te que t'agrada?
El perill de pillarTe d'algú així i llançar-te és que ell s'enrotlli de nou amb tu i que això sigui l'inici d'una relació de parella on el tracte no sigui el més adient. Tu ja començaries estant per sota d'ell perquè ell no t'està tractant bé, Juliet.
I això no és amor. L'amor és una altra cosa. En l'amor hi ha respecte, hi ha comprensió, hi ha desig, hi ha complicitat, hi ha paraules, alegria, apropament, compromís... i tot això no hi és en el que ell t'ofereix...
Pensa bé si vols obrir el cor a algú que no et respecta...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81