URGEEENT !!! ( NO PUC NI DORMIR , ESTIC SÚPER CONFÓS)
Hola , tinc 14 anys i agrairia que es mantingués l'anonimat. Sóc heterosexual i des de sempre m'han agradat noies, de fet, sóc molt enamoradís. Des que feia 2N d'ESO (l'any passat) , sento una atracció sobre un noi de la meva colla d'amics i és de la classe del costat. No sento cap atracció sexual cap a ell, de fet, és com enamorament però bastant confós. No vull parlar d'això ni amb els meus pares (que en cas de que fos homosexual, serien molt comprensius) ni amb els meus amics, ni tan sols amb la persona en qüestió. El que és pitjor és que anem a dos classes diferents però anem junts a ampliació (grup alt) de Castellà i Català. No sé com descriure aquest sentiment però , és com que si jo fos una noia, el primer que faria seria liar-me amb ell però com a mi mateix no m'interessa. Quan el veig, no el puc deixar de mirar i sento molta frustració al pensar que no m'hi puc acostar més. Perquè ens entenguem, a vegades penso, que com a nois m'encantaria ser el seu millor amic i molt col·legues però si fos noia, ser la seva parella (encara que només fos per un dia. A més jo amb aquest nen vaig tenir com un trauma pq a 2N era com molt borde amb mi i, fins i tot, vaig tenir un malson. El que vull, en certa manera, és poder arribar a ser el seu millor amic (o un dels més amics) però en el fons, hi ha aquella sensació com si diguéssim de enamorament. Estic fet un puto embolic i no se què fer. A més, no se ni si he expressat bé el que volia dir. Us suplico que em resolgueu tots aquests dubtes PLZ. I si no fos poc, vaig una mica malament amb els estudis perquè entre despistat i vago, no dono l'abast i amb aquest tema encara em distrec més.
ADÉU I GRÀCIES !
PD: SI EM CONTESTEU, PODRÉ DORMIR MÉS TRANQUIL ;-)
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per escriure'ns aquesta consulta. Les teves dades queden completament anònimes però el nom que has escollit com sí que surt publicat.
Pel que ens dius, podrien ser dues coses:
• Que relment t'hagis enamorat d'ell (i això ja ho aniràs descobrint a mesura que evolucioni aquest sentiment que tens)
• Que sentis una profunda admiració i senzillament, el que vulguis sigui una amistat amb ell i poder ser el seu millor amic.
Durant l'adolescència, sentim tantes emocions diferents i el cos se'ns remou de tantes maneres que, de vegades, confonem emocions i sentiments.
No tinguis pressa, deixa que el temps i el fet d'anar-lo veient i parlant amb ell faci que vegis què és el que realment sents i llavors ja actuaràs en conseqüència.
T'enviem una abraçada enorme i t'agraïm la confiança!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81