15151515
Hola redactors i adolescents,
Porto uns dies súper depre; primer, estic sortint amb un noi, és casi dos anys mes gran que jo, sé que no m'agrada pero no puc deixar-lo, nosé si es per por a fer-li mal o a quedar-me sola... segon: crec que no m'agraden els nois, per exemple quan vaig pel carrer totes les meves amigues es fixen amb els nois pero jo no, és extrany. No puc deixar de pensar amb una noia, M'encanten els seus ulls, la seva veu, el seu somriure, etc. Això, no li he explicat a ningú: practico el cutting, quan estic amb gent, intento semblar feliç, trec un somriure don només hi ha llàgrimes. I bueno estic feta un lio, (ho sento si costa d'entendre aquesta consulta) jo sempre he anat amb un grup de noies, però crec que no em coneixen, de fet, crec que ningú em coneix, tothom em considera extrovertida, pero ho guardó tot per a mi i acabo explotant a casa. Casi sempre acaba rebent ma mare i aixo em fa mal, pero no puc evitar-ho. Gràcies per çlegir-me, siusplau ajudeume (NO PUBLIQUEU NOM DUSUARI NI EDAT SIUSPLAU)
Elena Crespi

Hola anònima 15!
Primer de tot, gràcies per ser valenta i escriure'ns aquesta consulta. Ens dius que no has explicat mai això a ningú i t'agraïm que ens ho expliquis a nosaltres.
Per a poder ser feliç, que els altres et coneguin de veritat, tenir més bona relació amb ta mare i deixar el cuting... només hi ha un inici de solució: que comencis a fer allò que saps que t'aporta felicitat i que deixis de fer allò que no te n'aporta.
Si estàs sortint amb algú que no t'estimes, aquest és el camí a seguir si vols ser infeliç... i si vols trencar amb tot això, encara que costi moltíssim (les ruptures de parella són de les situacions més complicades a la vida), no et quedarà més remei que ser sincera i deixar a la teva parella. Seguir amb aquesta mentida és garantia d'estar malament i infeliç.
Un cop resolguis això, podràs fer front a altres coses: que t'agraden les noies, ser realment tu amb les teves amigues, estar més tranquil·la a casa i deixar de tallar-te (cosa que és molt important perquè hi ha un risc molt gran de que et facis mal).
Per tant, sabem que costa molt fer aquest pas però si vols viure la teva vida de manera autèntia i vols començar a ser feliç... has de deixar tot allò que saps que no et va bé.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81