La meva millor amiga hem matara...
Doncs resulta que l'altre dia estava jo a clase com sempre i vaig seure amb un company que conec desde fa molts anys, llavors van començar a correr rumors de que jo li agradava. I efectivament aixi va ser... Llavors el mateix dia que m'entero que li agrado a aquest noi,la meva millor amiga hem diu que a ella li agrada... Jo no se com dirli perque es decepcionara molt i jo no vull que ella ho pasi malament... Que puc fer? I gracies
Estrella Dorca

Hola Ada,
La pregunta important és: a tu t'agrada aquest nen?
Perquè si no t'agrada, no passa res! Tu no pots controlar els sentiments de l'altra persona, potser hauràs de posar una mica de distància (perquè ell no pateixi tant), però la teva amiga no et pot retreure res.
Si a tu t'agrada, entrem en una situació de triangle amorós. No triem de qui ens enamorem i no és just que dues persones que s'agraden no puguin estar juntes perquè hi ha una tercera que no ho vol, no creus? Però això ja és decisió teva.
Si sou amigues de veritat, ella agrairà la teva honestedat.
Una abraçada!
Laia