NECCESSITOO AJUDAAA JAAA SIUSPLAUU !!
Ja fa uns dies que el noi que m'agrada de l'institut em va dir que jo li agradava i va deixar la seva novia per mi. al final vam acabar sortint el dijous d'aquella mateixa setmana em va dir si jo em volia liar amb ell , jo li vaig dir que volia esperar una mica perquè tenia por de que es lies amb mi i em deixes . Al cap d'uns 5min o aixis em va dir que ho volia deixar correr . Al dia seguent em diuen que ell habia tornat amb la seva ex. jo em vaig sentir fatal . El pitjor es que ell a mi encara m'agrada i el veig tontejar a l'insti amb altres nenes i em sento fatal. I ara si que tinc ganes de liar-me , nose perquè li vaig dir que no en aquell moment.
nose que fer.
Estrella Dorca

Hola Mire!
Pel que expliques, aquest noi no es va portar gaire bé amb tu, no? Primer va deixar la seva parella, al cap de pocs dies ja surt amb una altra persona (tu) i com que no et vas voler liar amb ell, torna amb la seva exparella. A més, pel que dius, continua tontejant amb altres nenes.
De veritat vols una persona així a la teva vida? Realment t'agradaria tenir-lo com a parella?
Ostres, rumia bé si n'estàs enamorada o simplement t'agradava que et tirés la canya.
Sé que és difícil aquesta situació i que durant uns dies estaràs moixa, però tu has de decidir si et val la pena.
Una abraçada!
Laia Sala