Em dona falces esperances? Hauria de passar??
Hoola, fa com tres mesos que m'agrada un noi, aquest també sent coses per mi tot i que no es podria considerar que li agrado, és més, sent el mateix o una mica menys per una noia del grup. El cas és que es una persona molt...inexpresiva i bastant passiva, no li dóna molta importància a res, es exacta i completalment el contrari a la meva persona, es del meu grup d'amics i quan quedem a soles estem molt bé, parlem durant hores, ens liem (amb moltes carícies, amb molt d'afecte), semblem casi parella. Però tot canvia quan estem en grup, els demés saben que hi ha algo i saben que ens hem liat, ho han vist i tot, però sembla que quan no té ningú més amb qui parlar o ja ha parlat bastant amb la noia aquesta del grup, quan ja fa bastanta estona que pasa de la meva cara dons llavors si que parlem una mica i fem l'idiota, perque jo no sóc una persona que té malícia ni es reincorosa i sempre ho deixo passat i ens acabem liant. Si es lies a saco i toques molt dons em quedaria clar que per el context del seu comportament no vol res amb mi, però com ho fa tant afectuosament, com em cuida tant, com sembla taant que m'estimi quan estem a soles, dons estic confosa.
Que faig?? Què he de pensar??
Estrella Dorca

Hola zzzz,
Doncs possiblement ell tampoc té massa clars els seus sentiments! Sembla que quan està a soles amb tu, et sents cuidada, però la pregunta important és: et sents igual de bé quan esteu en grup?
A tu et va bé la relació que teniu ara? T'agrada aquesta relació encoberta? O prefereixes tenir una relació visible? Tu has d'escollir on poses els límits. Si tu no frenes aquest comportament, ell seguirà igual perquè sembla que no hi pateix. Però si tu poses límits i comences a demanar què vols (vull més atenció quan estem en grup, vull que comencem a sortir a junts...) serà la manera que canvii la situació. Llavors ell podrà decidir què vol fer, però com a mínim tindrà clar què vols tu.
Sé que és difícil, però a vegades és molt millor demanar clarament el que volem que no "esperar eternament que màgicament ho endevini", no creus?
Una abraçada!
Laia Sala