No sé estimar
No sé estimar a qui m'estima.
Edtic preocupada, ja que no estimo als meus pares i germana. Des de que sóc adolescent la nostra relació ha anat empitjorant. Sóc egoista, maleducada i els tracto malament. En sóc conscient i m'odio a mi mateixa per ser així, però no sé com canviar. M'he passat la vida essent un camaleó, adaptant-me als altres per agradar i ara no sé què m'agrada. Tot el que m'agradava fer, tot amb el que em comprometo em deixa d'agradar i d'omplir. Sóc falsa, estic buida i de veritat que tinc molt amor i ganes de viure que m'agradaria poder donar a la gent que m'estima. Vull saber estimar i de veritat que em costa. Penso que el problema és la meva família quan ho sóc jo, tinc ganes de fugir perquè em penso que així fugiri d'ells, però no puc fugir de la meva obra perquè està a tor arreu on hi hagi llum Tothom qui em vegi veurà la meva ombra i si mestimen els faré mal.
No sé què fer amb la meva vida i tinc por a créixer i a perdre la il·lusió i ganes d'aventura. Potser per això vull fugir d'adults que em diuen que no puc viure sense estabilitat. No ho sé.
Vull ser bona persona i estar neta, estimar el meu cos com és i no jutjar al dels altres, deixar de comaprar-me, fer les coses per sentir-les i no pel què puguin pensar, sentir. De veritat que vull i no sé com.
Ho sento ser així, sóc repugnant i no és que tingui l'autoestima baixa ja que sóc egocèntrica. Només em falta poder saber més sobre sentiments.
Gràcies❤
Estrella Dorca

Hola Grugru,
Ostres, ets molt dura amb tu mateixa, no creus?
Tots tenim una part fosca i sembla que tu l'has descobert. La sort de descobrir-la tan aviat és que podràs descobrir també la teva llum. Estic segura que la gent que t'estima i que et coneix no pensa això de tu.
De totes maneres, si tu tens ganes d'experimentar i començar un creixement personal.... tens tot un camí per endavant! Llegeix llibres, apunta't a cursos, fes teràpia, parla amb les teves amigues, tingues converses profundes amb els teus pares, escriu un diari sobre les teves emocions. No és fàcil endinsar-se en un mateix, i és de persones valentes! Descobriràs moltíssimes coses més de tu, i segur que alguna et sorprendrà en positiu!
Deixa't estimar i sobretot gaudeix de les abraçades, de les estones de complicitat amb les teves amigues, dels moments divertits a casa.... Deixa't anar!
Una abraçada!
Laia Sala