noi
Hola ja fa bastant que conec un noi que m'agrada i ell li agrad jo i, quedam,ens liam i sempre em xerra per el whats però fa un parell de dies que ja no em xerra i quan ho faix jo doncs xerram com sempre però després em posa una escusa per no xerra. Vaix demanar-li perquè em posava escuses i em va di q no les posava, vaix deixar el tema i des de aquest dia no xerram que puc fer perquè tot sigui com abans? I perquè creis que esta disint?
InterPersonal

Hola! No tinc gaire infomració per saber què li ha passar a aquest noi... però pel que m'expliques tot fa pensar que ha perdut una mica l'interès, no? Hauries d'esbrinar-ho abans de continuar donant cops de cec. El que jo faria és preguntar-li tal qual, una cosa així: "Hola! He notat que ja no m'escrius mai, t'agraïria que fossis sincer amb mi i em diguessis si és perquè ja no t'agrado. així deixarè de molestar-te i podràs estar tranquil!" Si ja no li agrades, dubto molt que et posi excuses, i si realment li agrades ja veuràs com et respondrà ràpidament, llavors pots demanar-li què li ha passat per deixar-te d'escriure.
Sigues valenta i enfronta't a la situació, és la millor manera de saber què ha passat.
Molts ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat