AMIGUES
hola.. tinc 13 anys i últimament les meves amigues m'estan deixant MOLT de costat, puc considerar-les les meves millors amigues perquè són amb qui hem faig mes...els últims dies sempre estan sortint sense mi, ja no hem fan cas a l'insti, no sé que puc fer, hem canvio d'insti ? Parlo amb elles ?si us plau, estic molt depre i cada dia més sola...
Estrella Dorca

Hola!
Ui ui! no siguis tan radical! Per què no proves de parlar amb la que tinguis més confiança? Potser ha passat alguna cosa que no saps o potser elles tenen una altra versió dels fets.
De totes maneres, si elles tenen aquesta actitud amb tu i et tracten així, es mereixen dir-se "amigues"? Potser el nom que els convé més és "conegudes", no creus? No et tanquis amb aquesta relació, busca altres persones dins l'institut (i també fora) que et tractin bé.
Sé que sembla molt fàcil desde fora, però realment ho és! Si una persona no et tracta bé, no es mereix que tu t'arrosseguis pel seu amor. Intenta obrir el teu camp d'amistats i descobreix altres persones. És molt enriquidor, ja veuràs!
Fes la prova i dedica tot el mes de desembre (festes incloses) a descobrir gent nova o a conèixer altres facetes de gent coneguda. Explica'm l'experiència quan hagis acabat ;)
Una abraçada!
Laia Sala