Problemes de volta
Hola adolescents !
El dia de Halloween /Castanyada una amiga meva va venir a casa a dormir . El problema es que aquesta amiga està súper colada per un nen un any més gran que ella . Aquest nen va i ve , o sigui li va demanar per sortir però van estar molt sense veure's i passa d' ella i desprès torna amb ella . Ella al final ha decidit passar d'ell , però cada vegada que veu que li envia un missatge espera com un gos a que el seu amo ( en aquest cas aquest nen ) a que la cridi i la mimi . Això fa que tingui canvis d'humor ja que l'estima de veritat i jo no se que fer ja més per consolar-la ja que no conec gaire al nen i no se com es .
Em podrieu aconsellar ?
I una altra cosa es com pots saber que t'agrada un noi ??
Gràcies i perdò per les faltes !
Estrella Dorca

Hola!
Que bé que et preocupis per la teva amiga, ara necessita moltes dosis de suport i de carinyo. Tu no pots fer res per treure-li aquest noi del cap, ja que fins que ella prengui la decisió... No ho farà de veritat.
De totes maneres, sempre pots recordar-li que estàs al seu costat i que valori exhaustivament el comportament d'aquest nen. Realment vol una parella que actui així? que no sigui sincer i que no tingui clars els seus sentiments?
Recorda-li com d'especial és, què t'agrada d'ella i busqueu plans divertits per fer conjuntament! Mica en mica ella sabrà valorar quan una persona és important i, sobretot quan ella és important per l'altra persona.
Pel que fa a saber si agrades a un nen... és difícil, però hi ha algunes pistes: s'interessa per tu i per les coses que fa, et mira sovint, es posa nerviós, busca maneres de passar més estona amb tu o fer-te més bromes... Però això només són petites senyals, només ho sabràs del cert quan aquesta persona ho digui ;)
Una abraçada!
Laia Sala