Sense ilusió de res!
Hola, bé el meu problema es que fa uns mesos que ho estic pasant bastant malament, ja que he perdut a moltes amigues (gairebé totes) i al cambiarme d'institut a la meva clase no hi ha ninguna nena que vegi que podria ser una amiga del meu estil, ja que no els hi deixen sortir de festa ni un dia ni tan sols a dormir a casa meva i tenim 18 anys! no se que fer, jo estudio pero tambe tinc molta llibertat, soc molt rallada pero estic boja! mencanta anar de festes o fer el boig!
M'he apuntat a activitats d'esport, d'angles i ja no se a que més apuntarme per coneixer a gent nova, no tinc ilusio de res, hem quedo dels 7 dies que hi ha a la setmana els 7 a casa amargada i em sento sola i molt trista..no tinc ilusio per res, tinc pensaments molt dolents, i no se que podria fer per coneixer a gent nova fent alguna activitat que magrades.. aixo es l'altre que mi he trobat res wue magradi i sempre ho deixo estar, com la natacio, el futbol la musica o el cant...
Si em podries guiar una mica aveure que puc fer ni que sigui alguna activitat extrascolar pr sortir de casa i tenir alguna ilusio...moltes gracies!
Estrella Dorca

Hola!
Tinc la sensació que ets una mica impacient. Pot ser?
Pel que m'expliques t'agrada viure-ho tot al moment i saber-ho fer ràpid i gaudir-ho al màxim! Per sort, no sempre és així i hi ha coses que necessiten el seu temps de cocció i elaboració. Aquest és el cas d'alguna habilitats (aprendre algun esport, fer manualitats...) i també de l'amistat (s'ha d'anar regant mica en mica).
Primer de tot, redueix expectatives: no trobaràs res que sigui la BOMBA! si no aprens a disfrutar al màxim del que tens actualment. Estàs fent moltes activitats, oi? Doncs planteja't què t'aporta cadascuna d'elles! També coneixes molta gent, però en vols conèixer més encara! Per què no intentes conèixer-los una mica més a fons?
La il·lusió també s'educa. Nosaltres podem aprendre a ser més imaginatius, a disfrutar més de les coses i a il·lusionar-nos per les petites descobertes. Si a les teves amigues no les deixen sortir de festa, tens dues opcions: deixar-les de banda o buscar un pla conjunt per divertir-vos, encara que sigui de tarda. Tu tries què prefereixes. Tu tries les ulleres que et poses!
No has de buscar res de nou, has de redescobrir tot el que tens!
Una abraçada!
Laia Sala