No tinc privacitat :(
Hola!!
Tinc un problema... La meva mare llegeix el meu diari. M'ha sabut molt malament ja que allà hi tenia guardats secrets molt íntims, coses que no havia explicat a ningú...
Entenc que una mare estigui preocupada per la seva filla, però sóc una noia que no té problemes, generalment sóc molt oberta i quan em pregunta sobre la meva vida sempre intento contestar-li sincerament, així que no sé perquè ho fa... I també s'ho ha fet a la meva germana gran. (Jo tinc 15 i ella 18)
Necessito ajuda, no sé què he de fer, m'agrada molt escriure en diari perquè em relaxa i m'ajuda a ser objectiva, i no vull arribar a haver d'amagar-lo... Vull poder confiar en ma mare!!
PD: Gràcies per adelantat Adolescents.cat! Sou molt grans! Un petonet :) <3
InterPersonal

Hola!! Doncs si que tens un problema! tenir una mare tafanera és un pal, però ja et dic jo que hi ha coses pitjors. No m'has explicat com ho has sabut que la teva mare l'havia llegit. T'ho ha confessat ella? Si és així, millor, ja que vol dir que com a mínim s'ha adonat que no ha fet bé. Mira, per una mare, un diari del seu fill és com un caramel per un infant, ja et dic jo que moltes mares ho fan això de llegir els diaris dels fills, però la majoria no ho diuen! Ja que s'arrisquen a perdre la confiança dels seus fills. Si la teva mare t'ho ha confessat és una bona senyal, ja que com a mínim ara que ho saps pots actuar diferent. Fixa't que la majoria de diaris van amb candau, saps per què? Doncs per evitar que algú posi el nas on no li toca posar-lo. Posa't un candau al diari o bé amaga'l en un lloc on només tu ho sàpigues. Ja sé que és un pal no poder confiar amb què respectaran la teva privacitat, però el millor és protegir-te que no exposar-te a què qualsevol pugui llegir els teus secrets més íntims.
Segueix escrivint, però cuida la teva intimitat.
Una abraçada!!
Marina Marull www.interpersonal.cat