HO NECESSITO, PERÒ NO PUC
Hola,
necessito ajuda
Fa temps vaig enamorar-me d'un noi, la cosa no va anar malament, però tampoc va anar bé. El cas és que em va deixar per WhatsApp, i mai he sabut el perquè (però em fa "por" preguntar).
Han passat 3 mesos i ell clarament ha passat pàgina, s'ha liat amb més de 2 ties i ha sortit amb una (van durar poc).
Però jo no he passat pàgina i la veritat és que ho necessito, de veritat. Cada cop que el vaig, passo 3-4 dies fatal, ell no, cada cop que el veig, m'evita. m'agradaria oblidar-l'o, però en part, crec que no vull, crec que segueixo enamorada. Les meves amigues m'han dit que necessito il·lusionar-me un altre cop d'un tio diferent, i que valgui la pena. M'agradaria, però no se si sóc capaç, en aquest moment.
No sé que fer. sé que faci el que faci, ho passaré malament.
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Carlota,
Doncs estàs passant per un procés de ruptura. És natural que estiguis malament, que estiguis trista i que sentis que ho passaràs malament. En això consisteix el procés de dol: en aprendre a ser conscients de la pèrdua que hem tingut.
Tinc la sensació que estàs una mica enganxada a aquest noi perquè esperes una explicació. Realment vols estar amb una persona que no t'ha donat ni una explicació? Realment tens ganes de tenir una relació amb algú que et deixa per whatsapp? Estic segura que aquesta relació no és la que tu voldries tenir, oi?
Sé que és difícil, però intenta mica en mica posar distància. Intenta evitar-lo, no coincidir amb ell, deixar de seguir-lo a les xarxes socials, no pensar en ell (o si t'apareix el pensament, deixar-ho passar sense enganxar-t'hi). En aquestes situacions has de posar el focus en tu: fes coses que t'agradin, passa estones amb les teves amigues i també amb la teva família! Dedica un temps a cuidar-te i a descobrir-te! Descobreix què t'agrada? què t'agradaria aprendre? què vols en una relació de parella? Quines coses et fan sentir bé?... aprofita aquest moment per fer creixement.
Veuràs com mica en mica, aquest noi deixarà de ser rellevant a la teva vida i podràs recordar-lo sense que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala