Nomes es pot triar una opicó
Fa un temps que surtu amb una noia, ella es perfecte, dolçe, amable, bonica, treballadora, simplement una noia de 10 i mig. Estic ''feliç'' amb ella fins que un dia et trobes amb una barrera.
Fa unes semanes al aniversari d'un amic, vaig començar-me a fer amic d'una noia. Es encantadora, i tenim gustos similars. Ha nascut una petita flama al meu cor que em fa sentirme incomode quan estic amb ella, la coneguda flama de l'amor.
És possible estar enamorat de dues persones alhora?
Desde mes enrere d'estar amb la meva parella, em començo a sentir una mica incomode amb la relació, s'ha instalat la monotonia i l'avorriment, hi fa que per part meva, vulgi deixar la relació.
Per un altre part, es una noia de 10'5 i se que en un futur sera la meva parella ideal, tenim plans de futur, on viure, de que treballar, inclus els noms dels nostres fills.
Necesito un consell, una ajuda, algu que em digui que fer: acabar la relació, i intentar buscar la correspondencia de aquesta altre noia? o aguantar una mica i esperar a veure que passa?
Estrella Dorca

Hola!
Tinc la sensació que els teus dubtes venen per dos temes que intentaré aclarir:
• La diferència entre atracció, enamorament i amor. L'atracció és un impuls que sentim cap a una persona. Pot ser atracció física, mental, espiritual.... podem sentir atracció per més d'una persona, i això només ens indica que tenim ganes de saber-ne més i apropar-nos-hi. L'enamorament és quelcom més inexplicable, és la sensació que aquella persona ho és tot per tu, que et regira per dins i per fora, que et fa posar nerviós, que et fa sentir petit, que és màgic estar al seu costat. Aquesta sensació dura un temps i llavors cal que evolucioni cap a l'amor. L'amor és un sentiment pur de cura i estima cap a l'altra persona. Quan estimem algú tenim ganes que estigui bé, i que ens faci sentir bé. Busquem que sigui un equilibri entre tots dos i cal que hi hagi un compromís i un projecte comú. Què sents per cadascuna d'elles? És possible que s'hagi acabat la sensació d'enamorament cap a la teva parella? És possible que hagis sentit únicament atracció cap a aquesta amiga? Planteja-t'ho...
• La monotonia dins una relació de parella. Si una parella s'avorreix... és una senyal d'alerta! Hi pots fer dues coses: trencar la relació o posar-hi remei. Parla amb ella de com et sents i explica-li què t'agradaria fer. Podeu fer plans conjuntament i buscar maneres de divertir-vos junts o amb altres persones. Segurament si ho plantegeu des del respecte, l'amor i les ganes de continuar junts, trobareu mil i una alternatives a aquesta rutina ;)
Espero haver-te donat algunes eines per aclarir els teus sentiments, ja que només tu saps què et passa pel cap i pel cos
Una abraçada!
Laia Sala