Greu problema amb isults pel meu nom
. Al institut es molt dificil fer amics y parlar amb ells o quan et pregunten com et dius es quede estranyats.
A mi no m'agrada al meu nom.
Hi ha gent a la meva classe que m'insulta y buah no m'agrada fins i tot e arribat a cridar a la professora per culpa d'un dels meus companys.
M'han dit que ignori pero no serveix. Jo arribare en un punt...
Estrella Dorca

Hola Ommii,
Sento molt que estiguis vivint aquesta situació. No és gens agradable que els propis companys es burlin de tu. Aquí hi ha dos temes a tenir en compte:
•  per una banda, has de marcar límits. Sigues clar, directe i posant-te molt seriós. Hi ha temes que no podem permetre, i aquest és un.
• Per altra banda, si no t'agrada el teu nom, per què no busques algun nom alternatiu? Algun sobrenom que et diguin a casa o els teus amics? És una manera de fer humor d'això que no t'afecti tant.
Nosaltres no podem controlar els actes dels altres, i si ells volen seguir rient de tu, ho faran. L'important és que tu et mostris segur de tu mateix i que les burles no tinguin efectes en tu.
Busca persones amb les que hi tinguis feeling i comença a quedar amb elles. Passa't-ho bé i disfruta!
Una abraçada!
Laia Sala