No se relacionar-me amb nois
Hola, el meu problema és que cara a cara no em se relacionar amb els nois, no se que dir-lis o de què parlar-hi i quan ho faig em senti estúpida. El que passa que pel whatsapp sóc molt oberta amb ells i hi parlo de tot i cara a cara és tot el contrari. Què puc fer?
Estrella Dorca

Hola Senyoreta16,
Potser et sembla que cara a cara no tens les habilitats, però si per whatsapp et notes oberta i simpàtica, serà que ho ets, no?
Segurament és un tema de confiança, seguretat i autoexigència.  L'autoexigència t'hauria de servir per reduir les expectatives, la confiança la necessites abans de començar la conversa i la seguretat la guanyaràs un cop comencis a interactuar.
Anem a pams:
• Autoexigència - Necessites tranquil·litzar-te i no exigir-te tant a tu mateixa. Actua de manera natural, no és necessari que cada conversa sigui com un diàleg de les sèries. No pots controlar què et dirà l'altra persona, així que deixa de controlar.
• Confiança - Quan parlis amb una persona, mostra't natural i espontània. No rumiis massa i deixa fluir la conversa (recorda que les habilitats les tens).
• Seguretat - Necessites tenir diferents experiències per anar agafant soltura i confiança.
És important que et permetis equivocar-te, no passa res! Utilitza el sentit de l'humor i riu-te de tu mateixa ;)
Una abraçada!
Laia Sala