Ja no estic enamorada (?)
Bones,
Us escric perquè fa dies que arrossego un tema i m'està matant per dins.
Porto una mica més d'1 any amb el meu novio, però aquestes dues últimes setmanes noto que les coses han canviat per la meva part: estic dubtant de si n'estic enamorada. Tot el que fa em molesta, no tinc ganes de compartir-hi moments íntims, m'hi agovio de seguida,... i el pitjor de tot és que em sento perduda, tinc moltes ganes de plorar quan estic amb ell o quan ha marxat, i em menjo massa l'olla. No sé què sento, ni tampoc si és passatger. Jo me l'estimo moltíssim, és com el meu millor amic, però no sé si és normal el que m'està passant..
He intentat parlar-ho amb ell perquè tenim molta confiança, però no sé com dir-li tot això, és algo difícil d'escoltar...
Qualsevol consell o opinió serà d'ajuda, gràcies!
Elena Crespi

Hola mimi!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos tot això que t'està passant! Segur que no és gens senzill posar paraules a una situació tan dura i a una sentimental  com els que tens.
I nosaltres, des d'adolescents.cat, t'animem a que si puguis parlar amb la teva parella, encara que sigui un tema complicat d'encarar. Teniu confiança, porteu un any junts i segur que ell té ganes d'escoltar-te, per tant, busca les paraules en positiu que li puguin fer entendre com et sents i que estàs una mica desorientada.
I, de pas, et demanem una altra cosa: quins motius creus que podries tenir per sentir-te així? Sovint, encara que no sapiguem perquè ens passa una cosa, elaborem les nostres pròpies teories i això ens ajuda a saber què potríem fer per intentar estar millor... per tant, t'animem a que busquis coses que us ajudin a estar més bé!
Una abraçada!
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.elenacrespi.com
" target="_blank">eLena Crespi i Asensio
Instgram: @elenacrespi81