La meva mare i els meus amics.
Hola, soc la Oxana
Lo que us dire es una historia llarga pero us fare un resum:
RESUM: A 1r d' eso vaig fer un amic que es diu Alex i hi havia una nena nova a 2n d' eso i el Alex i jo en vam fer amics de la nena de segon d' eso que es diu Adriana.
Tot anava molt be fins que el Alex i jo vam començar 2n d' eso i la Adriana 3r d' eso, el Alex a part de ser el meu amic tambe va ser el neu novio mu vaig passar molt be quant va ser el meu novio, el cas esque el Alex va començar a mentir-me a segon d' eso i aixo va fer que ja las coses no anesin molt be entre nosaltres.
Jo ara faig 3r d' eso i continua mentin igual que abans, el diumenge la Adriana que ara fa 4rt d' eso em va dir que el Alex estva al hospital perque sabia desmallat i jo em vaig espantar molt i estava plorant i la Andriana tambe. Ahir que era dilluns tambe vaig plorar perque em va dir que no senrecordava de les relacions que havíem tingut i aixo em feia molt de mal.El Alex em va dir que li donarien la alta a les 16.00 el dilluns (ahir) el cas esque a les 17.00 vam quedra el Alex jo i la Adriana i la meva mare va trucar a la mare del Alex i per saber com estava el Alex i la mare del Alex va dir que tot aixo era mentida que el Alex el diumenge estava a casa i no al hospital, quant mu va dir la meva mare em vaig cabrejar molt amb el Alex i la Adriana tambe i no voliem saber res del Alex.
El cas esque aquesta tarda le "perdonat" i li he dit a la meva mare que ja tornàvem a ser amics i la meva mare sa enfadat amb mi i ma dir que era tonta per tornar a ser amics de-ells i que anes amb el grup dels guays i aixo ma fet enfadarem molt amb ella i me anat adonar una volta, quant he tornat li he dit a la meva mare que ja no volia ser amiga de la Adriana ni el Alex i que em marginaria al pati, i ella sa posat molt contenta i jo me enfadat molt i la meva mare ma dit que millor que no sigui amiga de ella i jo crec que no es conscient de com ho estic passant jo, jo a la meva mare ja li he dit molts cops que jo vull ser amiga del Alex i de la Adriana i que ella no em te que disidir els amics que tinc pero esque no ho enten i jo ja no se com explicarli.
Que puc fer?
Que li puc dir a la meva mare?
Ajuda siusplau, sou els millors.
Elena Crespi

Oxana! hola de nou!
Gràcies per utilitzar novament el consultori i tenir-nos com a referència a l'hora de resoldre els teus dubtes.
Cre cque el que la teva mare intenta és que et valoris molt més i no deixis que els teus amics s'aprofitin de tu. I crec que ella veu que l'Àlex no és fiable del tot i està preocupada de que et deixis influenciar per ell en coses que no són. I que no et valoris prou per veure que no hi ha dret i que ningún té dret a mentir-te i a jugar amb el que sents.
Potser veu que has perdonar molt fácilmente a l'Àlex per això que t'ha dic de l'hospital i per haver oblidat el que vau tenir junts. Realment creus que val la pena ser amiga d'algú que et tracta d'aquesta manera?
I potser hi ha una altra opció que no sigui la de ser la marginada si no tes tan amiga d'ella... potser pots probar una amics que et valorin i t'estimin tal qual ets i no es diverteixin mentint-te i dient-te coses que et puguin fer mal...
Que et sembla?
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instgram: @elenacrespi81